Detta är ett bevis på min kärlek

Jag är försiktigt att visa för mycket utav mig själv i känslor. Det får du tydligt veta. Jag kommer inte visa det, det jag kallar mitt förrän jag verkligen klarar av att välkomna dig. Jag kanske inte kommer kunna ta din hand framför vem som helst, som tydligt visat att de hellre tror på andra människors teorier än min sanning och det kanske kommer dröja länge innan jag ändrar mig från "mitt" till något som jag måste dela med någon annan. Jag kommer inte säga att jag älskar dig, förrän jag verkligen menar det och kan stå för det.

Men tveka inte för någongång kommer du få ligga i min säng och se min stjärnhimmel i taket. Någongång kommer våra fingrar flätas samman och pulsen i kroppen kommer öka bara av att vi rör varandra. Du och jag kommer bli vi två och jag kommer att berätta för dig att jag älskar dig, så många gånger att om du skulle räkna skulle tröttna på att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback