årets sex sista månader

Nu har jag visat er alla tolv månader i bildväg på film. Första delen kan du se här. Jag har nog aldrig haft ett sådant känslofullt år. Jag har haft dagar då världen bara varit svartvit, men sen har jag haft dagar då alla nyanser målar upp världen till den vackraste platsen att leva på. Jag har hoppat och skrikigt utav lycka och andra dagar bara velat låsa in mig och kasta bort nyckeln. Jag har insett hur beroende man faktiskt är utav andra människor och framförallt har jag lärt mig att ensam är inte alltid stark och att man inte heller behöver vara det tjugofyra timmar om dygnet. Jag har gjort saker detta år som får mig att bli så otroligt stolt över mig själv men jag har även funderat över varför jag gjorde som jag gjorde i olika situationer. Idag dansar vi in i 2012 och jag känner på mig att det kommer bli ett bra år. Ett riktigt bra år.


Kommentarer
Postat av: rebecca

detta inlägg, så fint. Dina ord, så fina. Och tror du inte jag blir skitglad när jag höjer för att se om det var någon låt på videon och upptäcker ATT DET ÄR KENT?!??! ÅH herregud. "Det blev en ensam lång väg heeeem" <3

sv; din kommentar var så himla, himla fin. tack för den. får jag publicera den eller ska bara mina ögon få den? jag vet inte vad jag ska svara för mina ord kommer låta så klena jämfört med dina. Puss min finaste stjärnsyster

2011-12-31 @ 12:51:57
URL: http://kentspoke.blogg.se/
Postat av: mamma

Du är så otroligt duktig!! Helt underbara bilder och vilken härlig återblick.



Kramar!!

2011-12-31 @ 20:21:44
Postat av: Pernilla

Härligt 2011 :). Jag tror 2012 kommer bli än bättre, det kommer bli ditt år Elin!

Stor kram!

2012-01-01 @ 13:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback