Even when one of the modes that this hesitation, there is a reason why I really love you


Jag känner stekhet asfalt under fötterna, och när dig hud nuddar min så går det en stöt genom hela min kropp. Någonting vill ha dig närmare, men samtidigt vill någonting ha dig så långt bort. Du vet att jag tvekar men endå tar du min hand och till fåglarnas kvitter fortsätter vi gatan fram. När vi gått egenom dörren till det du kallar ditt och skådat morgonsolens sken genom fönsterna och när vi bestämt oss att det vi precis gjort ska bli gårdag och ögonen stänger sig utav sig själva för att de har varit aktiva för länge, samtidigt som Thåström sjöng om hur han såg en kvinna komma genom trädgården där och hur han hörde hur hon sjöng tyst för sig själv Kärlek är för dom dom som har tur, viskar du i mitt öra om jag kunde så skulle ge dig hela världen, men nu kan jag inte det, så det får duga med att jag säger "jag älskar dig" för det är så himla mycket större än det hela världen har att erbjuda." Och det är sant, det var så mycket större att höra dig säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback