borttappade timmar och en jävla massa frågetecken

Oj vad hände där? Vart tog tiden vägen. Idag var allt som bortblåst och tiden var någon annanstans. Endå lever vi alla människor precis 86.400 sekunder varje dygn.. men vi alla har olika tidsförmåga. Idag hann jag helt enkelt inte blogga. Jag konfirmeras på söndag och idag var det genrep. Jag tror att jag klarar av att predika om kärlek och instängda par i bubblor och Den gode Herden, men jag vet inte säkert. Jag har fått några matcher jag ska dömma i sommar också och den första redan på lördag. Det skadar ju verkligen inte med lite klirr i kassan. Sedan har jag inlämning utav en svenska uppsats imorgon om klassiker också. Härligt att läsloggen visade sig vara, åtta sidor istället för fyra som jag hade räknat med. Jag har också under de senaste dygnet fått vänja mig vid en tråd som sticker rakt ut från min tandställning. Den har lyckats sticka hål på min läpp. Allt tack vare min ouppmärksamma tandläkare. För jag? Jag märkte det inte förrän jag kom hem. Idag var det förresten bara 26 skoldagar kvar och det innebär imorgon bara 25. Jag säger det igen, vart tar tiden vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback