jag vet hur saknad känns, jag önskar att jag inte gjorde det.



Vad är den äckligaste mat du vet?
Jag har supersvårt för ärtsoppa. Bara lukten gör mig illamående och konsistensen är ännu värre. Jag smakade faktiskt det för inte så länge sedan för att se om det verkligen stämde det jag fått in i huvudet, (eftersom jag tydligen älskade det när jag var liten) men det smakade så illa som jag trodde.

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i ditt liv (hela livet)

Något jag är riktigt stolt över i mitt liv, är när jag jobbade med barn i somras. Vi hade ett sommarkollo som riktade sig för barn med svårigheter och en kille blev väldigt lätt arg. Ledarna hade bestämt att när vi gick och badade skulle alla barn ha hatt på sig och det gillade inte han. Han spottade och sparkade runt på allt och alla, men jag fick ner honom på jorden igen och snart var han där i vattnet och lekte. Den glädjen som jag såg i hans ögon just då, kommer jag aldrig glömma.

Vad ångrar du i livet (om något)?

Att jag kanske har varit lite för elak mot människor som inte alls förtjänat det. Att jag gör en sådan liten grej så himla himla stor och kan bli ledsen på någon i flera dagar. Sedan kanske att jag inte varit så speciellt förstående mot vissa människor som behöver det.

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?Jag har hört det mesta bakom ryggen från människor som förmodligen inte vet om det egentligen. Men det sjukaste som jag kan komma på just nu är nog att jag låtsades spela intresserad utav alla möjliga killar för att såra en utav de i min närhet, vilket jag aldrig skulle göra.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?

Jag har inget superdyrt klädesplagg och det absolut dyraste kommer jag inte längre ihåg. 



Har du någon oanad talang?
Nej det har jag nog inte. 

Vad anser du som viktigt här i livet?
Att få må bra, att känna lycka och kärlek och att ha någon som verkligen bryr sig om en.

Vad har du på dig just nu?

Ett par jeans och en vit stickad tröja. 

Senaste låt du lyssnade på?

Den jag lyssnar på just nu och det är Jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar dig med älskade håkan hellström. 

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?

Uppvikta jeans, randig tröja och gubbskor. Det är så himla stiligt. Tänk er lite sjöman också. Jag såg en himla vacker pojke för några dagar sedan som hade svarta jeans och en stickad tröja och över en sjömansjacka med en massa läckra märken på. Håret va sådär busigt okontrollbart och det är så himla rart det också.

Och fulast?

Fulast kanske är hårt att säga, men det jag tycker klär en karl minst är när han har förstora kläder på sig. När tröjan går till knävecken eller ett par pösiga byxior.

Vem saknar du?

Han.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?

Att all onska som människor utsätter varandra för skulle upphöra.



Bästa filmen nånsin?
Jag tycker ju att verklighetsbaserade filmer är bäst och har en stor kärlek till filmen om John Lennon - Nowhere boy eller den om Johnny Cash vars namn är en utav hans egna låtar, Walk the line. Annars är jag inte mycket för film men Skicka Vidare är himla bra och serier såsom Criminal Minds eller 24 är något speciellt för mig.

Bästa boken nånsin?

Jag tycker Ulf Lundell skriver så himla fint men jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken utav alla hans böcker jag gillar mest. 

Vilka tidningar läser du?

Kuriren på morgonen och ligger någon skvallerblaska framme på bordet kanske den skummas igen lite också. Annars har jag inte läst någon tidning sedan OKEJ lades ner. Jag premunerade på den tidningen från julafton 2007 fram tills den lades ner och har alla nummer utom två kvar.

Vad önskar du att du var bättre på?

Att ta bättre hand om mig själv.

Vad är din största rädsla?

att göra fel, att livet ska rasa, att min mamma ska försvinna från mig, att mina syskon ska dö eller att mina vänner ska tröttna på mig.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?

Det är nog att jag är en väldigt hemsk person som bara vill ha uppmärksamhet och att det är det enda jag är bra på. Kanske stämmer det, men sanningen är inte alltid skön att höra. 



Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Om jag skulle få en pojke skulle jag vilja att det är en liten Alfred eller Alfons. Men det kanske är en Lukas eller simon eller joel sen när det väl är dags och då blir det så. Bland tjejnamn är jag inte lika säker alls, men jag tycker Isabella är ett fint namn, och flora. 

De tre finaste sms du fått i år?
'
Det var från honom. Båda vara liv är söndertrasade och vi var så sårbara, då han kallade oss, sig och mig Vi. Sedan fick jag ett sådant otroligt fint sms från en person som jag inte riktigt förtjänar som skrev att när hon såg den starkaste stjärnan lysa på himlen skickade hon en slängpuss full av lycka och det tredje var att någon skrev att den saknade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback