Låt inte din stolthet förtränga sanningen


weheartit

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Tider är jag extremt dåligt på. Förutom de tre senaste gångerna jag har åkit tåg. Då har jag alltid varit där minst tio minuter innan och det kan ju vara bra kan man tycka.

HAR DU BRA KONDITION:
Kanske inte överdrivet bra, men jag tränar ju och orkar spela en match på 2x40 minuter. Fast jag gör ju inte så mycket när jag bara är burvaktare men det kan ha sina jobbiga stunder det också.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Igår kväll när jag hade klätt ut mig till en älva med vingar som gick sönder med en Emil-hatt. Fråga inte.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Pepp. Det är Håkan nästa vecka och jag har bestämt mig att sluta lägga energi på sådant som inte är värt det.


tumblr

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svårt, kanske svart, vitt och blått?

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nja det tycker jag inte direkt att jag blir. Nästan aldrig, aldrig!

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
I förgårr kväll. Jag var så osäker på om hela livet skulle hålla.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja det hade jag. Jag städade faktiskt och åt varmkorv och kakor med väldigt trevliga människor.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Vatten.


tumblr

KAN DU LAGA MAT:
Nej det är jag inte direkt så speciellt duktig på.

ÄR DU NYTTIG:
Inte det heller.

ÄR DU BLYG:
Nej, det kan jag inte säga.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Skulle ju ha gått upp vid halv sju, men det var skönare att ligga kvar och morna sig så jag klev upp vid fem i sju istället.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Eeeh.. Kan det ha varit Lego Starwars med mina småsyskon för sådär några veckor sedan?

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Singstar är ganska fint.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja innan en match.

JAG SOVER:
Helst inte ensam.

VAD SA DU SENAST?
“Jadå, jag ska!" till mamma som frågade om jag skulle äta frukost.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej, men nästa år ska jag åka på varenda en för att ta igen alla bra jag missade iår.


unknow

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
När jag är arg eller ledsen ringer jag aldrig någon.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Ingenting.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Jag tycker jag har snygga skor.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"Ja, jag ska!" när mamma frågade om jag skulle äta frukost.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja det har jag.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej.

HAR DU KÖRKORT:
Nej.

ÄR DU ENSAM NU:
Ja.


Lookbook

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Det finns egentligen inget inplanerat, inte något speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback