Glasstorsdag

I torsdags efter jobbet hade jag en trevlig utflykt med familjen till en glassbar som låg någonstans bakom många skogar och lite grusväg också. Ett perfekt tillfälle att fota lite tänkte jag eftersom jag inte hinner det så ofta nu när jag jobbar. 


ella åt någon tjusig glass med paraply och den tror jag att hon gillade. 

själv åt jag bananasplitt ut häftigaste neonfatet. 

påvägen hem skrek jag till lite brevid ett rapsfält, så vi stannade och tog lite bilder. jag har ju då så goa småsyskon som ser ut såhär när jag säger "se ut som ni alltid gör, i vanliga fall." 

Det var otroligt fint och jag förbarmar mig själv att jag inte fotograferar oftare nu för tiden. det behöver ju faktiskt inte bara vara blommor och sådant fjant, det kan ju vara.. träd också
 
och här ovan har ni fyra av de personer som betyder mkt för mig. oavsett hur mycket vi än tjaffsar. fina!!!!
 
Sedan åkte vi hem, åt middag och jordgubbar till efterätt bara för att det var sommarlov. Sen promenerade jag med mamma en sväng det va härligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback