Resten av sommaren


Oj vad tiden går. Mitten av juli redan. Tänkte göra något form utav schema. Haha.

10-27 juli / jobb
28 jul-9 aug / ledigt (vore fett med grönan eller något)
10 aug / Konsert, Lars Winnerbäck, Västerås med Emma 
11-20 aug / ledigt (hälsingland??? om mormor är kvar däruppe)
21 aug / skolstart fan 
24 aug / Konsert, Eldkvarn, Gröna Lund med far
 
Mamma och jag ska åka upp till sthlm någon gång också för att få lite shoppingtillfälle. Behöver införskaffa min en ny fet garderob. Nej delar av den jag har nu duger inte. På detta ska det hinnas träffa folk, träna, sova och äta glass såklart. Herregud det blir nog bra tror jag. Bara jag blir friskare snart... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback