Tvåtusentio

gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? Det kan man lungt påstå. höll du några av dina nyårslöften? Hade inte några. blev någon av dina vänner förälder i år? nej, inte vad jag kan komma på. dog någon som stod dig nära?nej vilka länder besökte du? inga förutom det jag bor i. är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011? ja en hel del. vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 13november. vad var din största framgång 2010? Det har jag inte riktigt kommit på än. största misstaget? det finns allt för många. har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, både sjuk och sedan ljumsken. bästa köpet? Min vackra fina kamera.vad spenderade du mest pengar på?kläder och ätbara saker kanske. gjorde någonting dig riktigt glad? Ja. vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? Alla låtar på Håkans platta "2 steg från paradise" ,Samson med Regina Spektor och Septembers Mikrofonkåt. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare. vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på tiden. vad önskar du att du gjort mindre? slösat på tiden och fegat. blev du kär i år? Ja det blev jag. hur många förhållanden? Inte ett enda seriöst. favoritprogram?Sveriges Skönaste Familjer eller Ung&Bortskämd. bästa boken du läste i år? P.S Lycka till i kväll - Håkan Helltröm. största musikaliska upptäckten?Att det är inte stilen som gör musiken bra, det är texterna och artisterna. något du önskade dig och fick?Objektiv. något du önskade dig men inte fick? Han och sån kärlek. vad gjorde du på din födelsedag 2010?Åt tårta, öppnade kuvert och blåste ballonger. finns det något som skulle gjort ditt år bättre?Ja, och det kommer vi ihåg till 2011. hur skulle du beskriva din stil år 2010? förskräcklig. vad fick dig att må bra? Vänner, fotboll, Håkan live och allt såntdär som jag skrivit om i bloggen.vem saknade du? Han. de bästa nya människorna du träffade?Anton, är en av dom. årets hetaste kändishunk? John Meyer årets största kärlek? Håkan och den andra killen. årets bästa? Finns så mycket bra, så jag kan inte sätta ett grej. årets besvikelse? mig själv. något du vill ha med från 2010 till 2011? sommaren, och den får gärna vara ännu bättre. vem hade du inte klarat dig utav detta år? Min kära moder, mina syskon och mina vänner. Finns det något du ångrar med detta år? Att jag har tvekat. något som du missade att göra 2010 som du ska göra 2011? mer resor. har du råkat ut för polisen? Nej, jag har inte blivit inblandad med polisen. har du tagit upp kontakten med någon, du inte pratat med på länge? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback