Svar på vanliga frågor

Q/ Vad har du för kamera? 
A/ Jag har en nikon D3000 som jag fotograferar de flesta bilderna med. Mycket bilder från telefonen kan det också bli och i arkivet kan man hitta bilder med min xperia mini pro och en app som heter retro camera eller något sådant. Nyare mobilbilder är tagna med iPhone 4s. 

Q/ Gör du din egna design och gör du designer till andra? 
A/ Ja jag gör min egen design och byter ut den allt för ofta känner jag. Haha. Jag har gjort designer till andra, men har lagt det på is ett tag och bestämt mig för att inte göra några designer till andra än mig själv och min bokblogg jag har tillsammans med en vän. 

Q/ Du är 96a och ska börja gymnasiet. Hur tänker du och vad väljer du? 
A/ Eftersom jag är extremt fotointresserad så tror jag nog att många har tänkt "Äsch, klart du ska gå media. Du gillar ju det" och lite så har jag också tänkt. Jag tycker om att fota och skapa men på senare tid har jag ändrat tankarna. Vad ska jag då syssla med på fritiden om jag ständigt arbetar med det jag tycker om att göra? Det är klart att man ska göra något man tycker om. Jag har valt Samhäll med inriktning Beteèndevetenskap och tror det kommer passa mig så mycket bättre. 

Q/ Hur ser din musiksmak ut?
A/ Det är mycket Håkan, lite Kent, Winnerbäck, en del Melissa horn och nu har jag fått upp öronen för Matisyahu och Trevor Hall<3 och undrar ständigt hur jag kunnat missa dessa genier tidigare. 

Q/ Vad är ditt mål med livet?
A/ Jag har inga direkta mål utan bara att följa de drömmar jag har. Att få göra det jag vill och det jag tycker om och att få leva nära människor jag älskar. 

Q/ Kan man hitta dig någon annanstans än här på bloggen? 
A/ På instagram och twitter under kaptenstrand. På wordfeud kan ni hitta om ni söker kungligaelin. Annars finns jag inte på så många fler ställen som jag är aktiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback