Sommaren 2011



Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? Ja det har jag verkligen gjort. Jobbat t.ex och rest 6 timmar på buss och tåg helt själv. Ångrar du det? Nej, för om jag skulle gå och ångra mig  kanske jag ångrar mig sen att jag gjorde det. Har du pussat någon i sommar? Ja Badade du mycket? Ja det gjorde jag. Rökte du? Fortfarande inte en enda. Snusade du? Nej verkligen inte. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? Egentligen borde det väl stå något som Eric Amarillos "Vill du ligga med mig då?" eller "Fest hos Mange" men ingen utav dom är speciellt bra, så jag väljer inte någon utav dom. Välkommen in eller Jag kommer utav Maggan. Vad skiljer det här sommarlovet från förra? Förra sommaren gjorde jag inte alls mycket. Bara latade mest. I år var det inte riktigt likadant. Grillade du mycket i sommar? Nja, det gjorde jag väl egentligen inte. Synd.



Åkte du vattenskidor? Nej inte det heller. Blev du tillsammans med någon? Och åter igen ett nej. Fick du någon ny kompis i sommar? Ja. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? Ja det tror jag verkligen att det kan bli. Sårat någon? Inte medvetet iallafall. Förlorat en vän? Ja. Träffat nya människor? Ja det har jag. Tagit droger? Ja varje dag.Haft en sommarflört? Kan det ha varit grannhusvagnen i Västervik? Haft ett förhållande? Nej. Gjort dig riktigt illa?Nja inte riktigt illa. Saknat någon du verkligen inte borde sakna? Ja. Tänkt på hur hösten kommer bli? Ja.



Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej Läst en bok? Ja många böcker. Gråtit? Ojaa.. Skrattat tills du kissat på dig? Njaa, jag kan kontrollera mina behov faktiskt. Tältat? Ja det har jag gjort. Varit vaken en hel natt? Ja, ganska många nätter. Solat? Jo och första gången brände jag mig, så att mamma skrämde mig med - "Om du skulle åka in till sjukhuset så skulle de där klassas som brännskada" och sa att jag skulle gå cancer och allt och efter Håkan konserten sa hon likadant. Skickat fel sms med flit? Alltså, det hände vid ett tillfälle att jag skulle låtsas skicka fel till en, och så skickade jag fel endå. Fått utegångsförbud? Nej. Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja. Varit i slagsmål? Nej. Pussat någon utav samma kön? Ja. Kysst någon i regnet? Nej. Kysst någon i skogen? Nej.



Kysst någon du inte borde? Nej. Tappat rösten? Ja, när jag var på Håkan fanns det inte mycket röst kvar. Varit på konsert? Ja. Gått upp i vikt? Det har nog hänt. Gått ner i vikt? Ja det har jag med gjort. Brännt dig? Ja du. Det har jag verkligen gjort. Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Ja och att ha u-ringat nu är verkligen inte snyggt. Varit utomlands? Nej. Gjort ett bra köp? Ja Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja, fast sedan brytit den igen. Sovit under bar himmel? Nej, det måste jag göra snart!!



Vad kommer du sakna mest? De sena sommarkvällarna i Västervik, eller de mysiga frukostarna i Hälsingland. Har du sommarjobbat? Ja. Vad vill du uppleva igen nästa sommar? En Håkan konsert vore inte fel, alla underbara människor och mer tid med mina nära och kära. Fanns det något du tyckte var jobbigt? Det fanns ju en tid då vädret inte var värt någonting och att allt skulle ske på samma gång. Om du fick välja att uppleva en dag på sommarlovet igen, vilken?Den 27 juli när jag köade i flera timmar för att se Håkan<3 med ett par helt otroligt bra tjejor. Jag skulle kunna offra mycket för att ha kravallen pressad mot lungorna, röken från cigaretterna de bakom mig blåste ut, i halsen, låta mina öron sprängas och låta mina ögon gråta igen för att kvällen var så fin. Är du nöjd med sommaren? Jag är mycket nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback