Jag ska bli precis som dig

10 FAVORITER
Färg: Marint och gult.
Mat: Tacos fast med kyckling.
Band: Kent kanske eller Broder Daniel.
Film: Nowhere boy om John Lennon eller Walk The line om Johnny Cash.
Bok: P.S lycka till ikväll.
Sport: Fotboll.
Årstid: Kanske precis mellan våren och sommaren, då man börjar känna att allt blir ljusare.
Veckodag: Torsdag för då har man både fredag OCH lördag framför sig. .
Glassmak: Half baked.
Tid på dygnet: 17.00

[bildkälla]

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: är jag rätt glad, otroligt trött men samtidigt så äckligt besviken.
Smak: kaffe.
Kläder: tråkiga enkla. jeans och en rocktisha.
Backgrund: den här snyggingen från den bästa serien, Criminal minds
Nagellack: ingen alls.
Tid: 15:17
Omgivning: Ligger i min säng inne på mitt rum.
Irritationsobjekt: att jag är så trött och måste packa och så vidare..

[bildkälla]

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej inte dejtat precis... . Men fallit? Ja det har jag.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja vem har inte gjort det?
Varit med på tv: Någonsin har jag faktiskt det.
Kysst någon du inte känner: Ja.

[bildkälla]

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Mig själv och min mamma KAN jag berätta allt för. Men jag gör det kanske inte.
Du tycker om: Jag kan inte bara sätta tre personer. Jag tycker om så många fler.
Du inte gillar: Mig själv, han och hon.

[bildkälla]

2 VAL
Kaffe eller te: Åh vad svårt. jag kan inte välja.
Vår eller höst: Vår.

[bildkälla]

1 ÖNSKAN:
att kunna gå en endaste dag utav att tveka, besvära eller avsky mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback