Det som aldrig fanns


När jag flyttar till egen lya, vill jag äta frukost brevid en sånhär vägg.... 


..och jag skulle dricka hur mycket kaffe jag själv ville ur de finaste kopparna. 


..och att vakna upp i ett rum där fönstret var täckta utav transparanta tyger vore ju en dröm. 


Jag önskar att jag hade någon att dela mina drömmar med. Att aldrig vara ensam med.


och jag skulle vilja ha tavlor hängandes överallt så man tänkte på sommaren ständigt.


och att ha ett rum fullt med böcker vore inte fel, snarare helt rart. 


Då skulle jag få chansen att ha så många drömfångare jag vill från rikens alla hörn. 


Jag skulle tapetsera ett helt rum med blommor. 


Och sedan drömmer jag om att jobba extra på en liten gullig affär som säljer en massa vackra saker...


Fast egentligen skriver jag en massa texter och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback