Avslutningsklänningar

Sommaren närmar sig med stormsteg och även så skolavslutningen. Jag ska inte ta studenten eller något så glammigt, men eftersom jag slutar nian och det är bal och så kan jag tycka att det blir roligare att klä upp sig lite vackert. Tänkte dela med mig utav några fina klänningar som jag gärna skulle bära.

Från Nelly.com


Skulle hemskt gärna bära någon utav dessa på skolavslutningen och/eller efter.

Från topshop.com


Den blåa skulle vara rätt fin och lite galen att bära när jag slutar skolan också. Modellen är himla fin. Den andra orange/korallfärgade är precis i den modellen jag vill ha som balklänning. Tycker mycketmycket om färgen också.

Från Monki.com



Eller gå runt i en gul klänning och se ännu brunare ut skulle ju inte vara fel det heller. Den gröna veckade skulle jag med kunna tänka mig, även om den inte alls påminner mig om en skolavslutningsklänning.

Från ellos.se


Den mintgröna skulle vara hur fin som helst som en avslutningsklänning tror jag och den andra skulle jag kunna tänka mig att bära på balen. Den ser inte alls ut som en balklänning, men den är himla vacker endå.

MEN min absoluta favorit som jag så gärna skulle vilja ha i min garderob för att bara titta på, eller att ha på balen kommer från nelly.com och kostar tyvärr en bra bit över 3.000. Men den är fin, och visst kan man få drömma?

Kommentarer
Postat av: S O F E N - rock/photo/life

SV: Hehe :)



Gillar den mintgröna, den var skitsnygg!

2012-03-08 @ 14:14:23
URL: http://femteandetaget.blogg.se/
Postat av: rebecca

Tycker den blåa eller gula skulle passa dig!

2012-03-08 @ 21:57:33
URL: http://kentspoke.blogg.se/
Postat av: Felicia (Kristen Stewart hemsida)

hej skulle du vilja följa varandra via bloglovin ? =)



mvh felicia

2012-03-10 @ 23:01:58
URL: http://kristenstewart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback